Mammors dag

sön 31 maj
 
Grattis alla mammor på er dag, hoppas att ni blir riktigt bortskämda idag :) 
 
I fredags var jag ju på AW hemma hos Carina. Vi hade jätte trevligt, det blev väldigt många skratt och väldigt god mat. Vi satt uppe hela kvällen och pratade. Sen sov jag och Ida över där. På morgonen fick vi carinas goda bröd till frukost och sen satt vi i köket och pratade jätte länge. Det var så mysigt. Hur många gånger sen man själv blev mamma händer det att man sover över och blir ompysslad med frukost? Det känns skönt att ibland kunna känna sig liten och bli ompysslad. 
 
När jag kom hem åkte Billy iväg med sina kompisar, Alize var hos sin pappa så jag och Joey fick en mysig dag och kväll tillsammans. Peter kom förbi en sväng och drack kaffe. Sen städade jag och Joey och åt middag vid tv:n. 
 
När Joey hade somnat åt jag rabarberpaj och tittade på Sex and the city. 
 
Idag blirdet till att städa, tvätta och kanske börja förbereda sig inför Sweden Rock

Kommentarer :

#1: Fina Frun

Kram fina du och tack för alla bloggår vi delat. Nu vinkar jag farväl till Fina Frun.se <3

Svar: Tack själv ❤️ kramar till dig
Anna

skriven
#2: Maria

lät som en riktigt bra kväll :)

skriven

Kommentera inlägget här :