Månen som ingen missade

mån 28 sep
 
Jag var en av alla nyfikna som satte klockan i natt och var uppe och tittade på månförmörkelse och blodmåne. 
 
Har känt mig väldigt trött idag men det var fantastiskt att se denna blodröda måne. 
 
Försökte ta foto men utan stativ så blev det inte så bra, lyckades dock ta några foton på "den stooora månen" när det fortfarande var lite ljusare ute.
 
Tränat nu ikväll, fantastiskt skönt. Känns så bra efteråt men efter kvällens pass så blir jag väldigt förvånad om mina lår kan ta sig upp ur sängn i morgon

Kommentarer :

#1: yasmine mamma till dennis och angelina

ja åh det var super gott
kul att du fått igång träning det är ju så skönt själv blir jag andfådd av bara en trappa så slutat träna får vänta o se vad doktorn säger. kraaaam

skriven
#2: Camilla

Jag var för tok för trött, orkade inte alls ställa klockan för att se på månen. Vaknade dock vid 5-tiden så då kikade jag lite :) Svårfotat måste jag säga!

skriven
#3: malin

haha! jag är nog den enda som missade detta.. eller missadegjorde jag ju inte, men hörde nånstans att de skulle ta 18 år tills nästa gång o kände nog mer där att då kan jag vänta! för va så jäkla trött på kvällen.. Men sen fick jag reda på att de va 33 år till nästa gång o hoppas jag lever då -.-

skriven

Kommentera inlägget här :