Lite ledighet

fre 1 april
 
Är det nu man ska dra något roligt april skämt som alla ska gå på. Jag är väldigt dålig på sådant och fruktansvärt lättlurad så jag går på det mesta själv. 
 
Är ledig nu torsdag och fredag. Igår var ingen rolig dag då jag var tvungen att städa upp efter sängbygget och påsken men det hade gått sju resor snabbare om inte Joey hade haft utbrott och trots från morgon till kväll. Både han och hunden var skogstokiga, ingen gjorde som jag sa och J var så trotsig så att jag var helt slut. 
 
Klippte pappa och där blev det fika men J stökade runt så mkt så vi åkte hem tidigare än planerat. Han bråkade ända tills han somnade och då J var på dåligt humör så blev det tyvärr så att jag och Billy gick och lade oss med honom redan kl 20.30, så det blev ingen kväll tillsammans för vår del. Joey har inte varit så trotsig tidigare men sedan klockan ändrades om har han varit på riktigt jobbigt humör. 
 
När J hade somnat igår och jag och Billy låg och pratade lite...så kom allt över mig igen. Tårarna rann, bröstkorgen trycktes ihop och det gjorde ont i hjärtat, fick ta två doser astma spray men det funkade ju såklart inte för det är troligtvis mer psykiskt än fysiskt. Dagarna fungerar, jag är låg och allt tar längre tid än vanligt, har svårt för att ta tag i saker och ta mig upp...men det funkar. Dock när jag ska sova blir det jobbigt. 
 
Idag skiner dock solen och det är väldigt positivt

Kommentarer :

#1: Camilla

Detta underbara trots...man kan bli galen för mindre :/ Sambon och jag pratade precis om att vi tror att lillan kommit in i nån trotsfas. Det är 'nej' till allt, får hon inte som hon vill kastar hon sig ner på marken och ligger där, vi får inte sitta bredvid henne utan hon kan säga att vi ska lämna soffan/rummet hon är i...voi voi. Tur det mesta är övergående.

Vet inte vad som hänt, men hoppas det jobbiga försvinner! Kram på dig!

skriven
#2: malin

usch vilken dag :(
jobbigt när de ska trotsas.. Håll ut för tillslut går de ju över..

Hoppas du känner dig lite gladare idag, o hoppas solen kan kika fram lite mer nu, för då mår man alltid lite bättre! kram

skriven
#3: Anonym

Jag vet hur det känns.Tänker på dig❤

skriven

Kommentera inlägget här :