På G....

tis 5 april
 
Ledigheten var härlig men gick ju tyvärr för fort. På fredagen åkte jag och Frida in en sväng till stan till Spökitetsparken (lekplats) men barnen. Vi köpte med oss kaffe och festis och hade en väldigt trevlig stund. 
 
I lördags åkte vi ut till Näs (stugan) Vi åkte dit med Peter och Kajsa i Cadillacen. Vi kikade lite och visade hur det ser ut....
 
Det var så underbart väder, sol och skönt. Så Michael (morbror) bjöd på en fika ute på gräsmattan. Smakade ju fantastiskt bra med kaffe och kanelbulle utomhus. Blev ett träningspass sedan på eftermiddagen. 
 
I söndags blev det en liten roadtrip till Göteborg. Jag, mamma, Billy och Joey mötte upp Michael och Kajsa (kusin) på husknuten i Göteborg. Det var jätte roligt att gå omkring i massa hus och titta. Kändes mer verkligt och lättare att få en känsla när man kunde gå in i riktiga hus. Blev väldigt inspirerad både vad gällde hus, planlösningar och möbler. Det blev en fika/middag på Burger King innan vi begav oss hem och det var ju ett öäventyr i sig då personalen där var en aning förvirrade. Jag beställde en kaffe latte och fick frågan om jag ville ha mjölk i... :D Kajsa fick vänta en evighet på tre glassar och en kaffe. Vi trodde nästan att hon hade rostat och malt bönorna själv och mjölkat kossan till glassen för det tog helt galet lång tid. 
 
Ja nu vet ni ju var vi har varit å så...nu kanske våra lite hemliga, späänande framtids projekt handlar om ;) Men ännu är det långt kvar och vi vet inte ännu hur det blir...men spännande är det.
 
Annars så tragglar jag mig igenom vardagen. Sa till en av mina helt underbara kollegor idag på jobbet att jag orkar inte prata för då kommer jag att börja storgråta och hon får en lilleskutt i knäet som hon inte blir av med. För precis så är det...jag kan inte börja prata för då knäcker jag mig. Kände idag när jag började lite att typ hela anisktet "domnade" förvreds i någon konstig grimas, kunde inte styra ansiktsmusklerna typ. Men men, jag kämpar på, jag ska lägga fokus på positiva saker
 
 

Kommentarer :

#1: Annika

det löser sig ska du se.

skriven
#2: Fröken M

Meeeen, så kan du ju inte skriva !!
Nu blev jag jätte nyfiken ju !!

skriven
#3: malin

spökitetsparken är ju bara sååå mysigt kul! :)
nyfiken blir man...

skriven
#4: Camilla

Åhå, nyfiken jag med! :D Och hoppas det andra snart blir bättre!

skriven
#5: Cissi

å blev ju jättenyfiken!

skriven

Kommentera inlägget här :