Födelsedag

I lördags fyllde min dotter år, 15 år. Tänk att hon har blivit så stor, vart tog åren vägen. Började dagen som chaufför till födelsedags barnet då hon skulle åka och träna på ett genrep. Blev en tur för mig in till stan, fixade det sista. Såklart fick hon den obligatoriska chokladpuddingen till frukost🎈
På kvällen hade vi kalas, bjöd på kallskuret, lite ostar och kex och till dessert, toscanladdkaka med grädde. Alize fick pengar så nu har hon till sitt moped körkort, skor, make-up rådgivning, fruktfat

Igår var det dags för friluftsteaterns premiär, jag och mamma åkte dit och tittade, det var jätte kul.
Nu var det måndag igen och en vecka med jobb, träning och möten

Kommentarer :

#1: malin

stora tjejen ju!! jisses! :D

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

kul med firandet, oj visste inte att du hade en så stor dotter.
Idag har vi vart på casting tror tyvärr inte det gick så bra
men men så är det någon gång.
dom där mamma tränings videorna är perfekta. ska se om jag kan skriva ett inlägg om dom.
hoppas du får en fin kväll
kraaam

skriven
#3: Camilla

SKickar ett försenat grattis! Tiden går så fort, ibland önskar jag det fanns en pausknapp. Förstår min mamma, hon är helt chockad då hennes äldsta blir 52 år i år! Själv känner hon sig som 25 ibland säger hon, haha :)

skriven

Kommentera inlägget här :