Sista veckan

Ons 3 aug
Sista semesterveckan nu, har ett par dagar ledigt nästa vecka också. Vi har hunnit med mycket. Har varit varmt och härligt väder så vi har varit mycket på stranden och ätit mycket glass.
Jag och Maria var på bio en kväll och såg filmen Livet efter dig, underbart bra film. Har läst ut bok nr 2 nu och hoppas att även den blir film.
Igår var vi ute på en cykelkrogrunda. Vi besökte många fina ställen utmed stranden. Återigen blev jag helt tagen av hur vacker stad vi har. Den underbara sandstranden, de små mysiga haken, fästningen som reser sig majestätiskt vid havet.
Vi har gjort en övernattning i vår husvagn som vi precis har köpt.
Vi tog en liten roadtrip till Fjällbacka och Smögen, hur mysigt som helst. Vi har blivit bjuden på god grillad mat utav goda vänner...sommarledighet är awsome. T om idag när regnet öste ner så njöt jag av att vira in mig i filt, sätta mig på altanen under tak med en bra bok. Lovely. Alize kom trea på schäfer utställningen SM, väldigt bra att komma på tredje plats i hela Sverige

Kommentarer :

#1: Fröken M

Den filmen vill jag se ! Har hört från så många olika håll att den ska vara GRYM !! :)

skriven
#2: Cissi

Låter som att ni ha det bra. Är också sugen på att se den filmen, hört så mycket bra om den

skriven
#3: malin

Wow, grymt jobbat av alize! :) Ser ut som ni haft en fantastisk semester! Oh den filmen är jag med sugen på att se, plöjde igenom båda de böckerna nu på semestern, sååå bra!!

skriven

Kommentera inlägget här :