Tröttheten slog till tidigt

30 aug tisdag

Jisses, gick som vanligt ut hårt efter semestern så nu är jag galet trött. Ligger efter med sömn sen i torsdags då jag inte har kunnat sova riktigt.
Har ju inte lämnat ut alla detaljer men det är mycket nu och jag har mycket i mitt huvud vilket gör att jag inte kan somna och sover väldigt dåligt.
Känner mig som en zombie.
Igår eftermiddag åkte hela familjen hem till min mormor och morfar, de hade köpt nya köksmöbler som vi bar in och satte ihop. Trodde man skulle slippa att bygga ihop saker när man inte köper på Ikea utan en "finare" möbelaffär...men nä hä då... Det gick iaf bra och snyggt blev det också

Kommentarer :

#1: Linda

Ush då hoppas det blir bättre!Tycker det alltid svårt att komma t ro efter semestern med sovrutiner osv.
Svar: Tack Anna, vi hade det helt amazing!

skriven
#2: Fröken M

Försök få till en liten stund av egentid och gör något som du mår bra av ! Att stressa som en galning i vardagen gör oftast mer skada än nytta, och gör ingen lycklig !!
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :