Fokus

fre 26 feb
 
Lägga fokus på det som är positivt...ja det är vad jag måste göra nu då det känns som att ett svart mål hänger över mitt huvud och verkar som att det tänker hålla sig kvar där. Hade en väldigt härlig och trevlig dag på jobbet idag med underbara kollegor och visst piggar det upp att sluta kl 14 en fredag. 
 
Positivt
 
Jag och Joey ägnade eftermiddagen åt att lyssna på bra musik, högt. Vi dansade som bara den och sjöng högre än musiken emellanåt. 
 
Att äta mat i lugn och ro med familjen, att laga maten tillsammans. 
 
Att det är helg och jag kan släppa måsten
 
Att det är träning i morgon vilket jag mår fantastiskt bra utav, underbart att arbeta med kroppen med härliga människor runt sig
 
 
 
Har inte sett ett enda avsnitt av Grey´ s Anatomy säsong 12 och på tv gick nu avsnitt nio, vet inte vart jag kan få tag i avsnitt 1-8 och i brist på det började jag se om den allra första säsongen av Arkiv X. Tänk sist jag såg dessa avsnitt så var jag "liten" bodde hemma hos mina föräldrar och satt i min säng på torsdags kvällar och tittade på detta och ibland fick jag har dörren på glänt när det var läskigt
 
 

Kommentarer :

#1: malin

ååh! jag bara älskar arkiv x!
är de de som börjat gå på tv igen, de gamla eller är de nya avsnitt där? blev så sugen jag med nu :)

Svar: jag började titta på de nya avsnitten men blev sugen på de gamla så jag har börjat att se om alla
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :