Ullared

lör 27 feb
 
Vi vaknade i natt av telefonsamtal runt kl 05, att larmet i garaget hade gått. Visade sig dock att det inte hade hänt något. 
 
Joey hade feber igår kväll och somnade tidigt vilket gjorde att han vaknade väldigt pigg och utvilad i dag. Vi gick upp åt frukost och tog en spontan tripp till Ullared (Gekås). 
 
Billy gick in och köpte stereogrejer och jag och Joey passade på att gå in på Gekås. Jises vad mycket folk det var, skönt att vi bara skulle kika på lite och inte ens tog oss in på alla avdelningar. Joey var så otroligt duktig. Först satt han i kundvagnen sen ville han gå. Han gick bredvid mig och sa att om han skulle komma bort så skulle han gå till någon vuxen med Gekås tröja och säga att han letar efter mamma. Han lyssnade och var så duktig så då är det klart att han får något. Valde en lego förpackning och sedan tjatade han inte om något mer så han fick godis också. 
 
Det blev en hel del fast att jag inte hade tid att titta på något eller hade någon lista med mig, vi var kanske där inne i knappt en timma. Köpte: Pyjamas till mig, träningstopp, tröja till Joey, lego, bröd, bullar, servetter, simglasögon, DVD Vampire Diaries säsong 6 till Alize, godis, bindor och tamponger, schampo, värmedjur, tofflor, underkläder till hela familjen, hårspray, nagellack, deodoranter och summan hamnade på drygt en tusenlapp
 
När vi kom hem byggde vi lego, det är så kul
 

Kommentarer :

#1: yasmine mamma till dennis och angelina

tack
åh vill också till Gekås var många många år sedan jag var där.
lego gillar alla grabbar hehe.
Dennis bygger jätte mkt.
Nu blir här lite film
hoppas du har en fin dag
kraam

skriven
#2: malin

ni skulle vart där på fredagen ist, då var de ju nästan tomt!! :O
Men ååh lego! love it!

skriven

Kommentera inlägget här :