Vilodag

sön 28 feb
 
Började dagen med en promenad med hela familjen. Hund och barn fick springa av sig massa energi. Sen var vi trädgården en stund och städade ur bilen då jag är mästare på att samla på mig en massa skräp i den. 
 
Billy åkte till garaget och jag och Joey var hemma. Vi lekte med lego coh vi lekte fångarna på fortet, bakade en kaka och sedan var min energi slut även om Joey ger mig otroligt mycket energi. 
 
Blev till att städa ite här hemma, fixa tvätt och sedan la jag mig och läste ganska länge. Det var så skönt att få ligga i sängen och läsa en bra bok.
 
Varför går söndagar så fort...redan måndag i morgon och en helt ny vecka. Men det ska la gå bra, det jobbiga är att jag har så svårt för att komma upp på morgonen för att jag är såååå trött. Dessutom blir jag så stressad på vardagarna då jag aldrig hinner med något. 
 
 

Kommentarer :

#1: Cissi

Låter som en skön dag ;)

skriven
#2: malin

härlig dag! o läckra strumpor!! :)

skriven
#3: Camilla

Helgerna går verkligen för fort! Men vardagarna rasar förbi i ett hiskeligt tempo de med. Har tröttnat så på att springa i det här hamsterhjulet....

Svar: samma här, skulle verkligen vilja göra något annat ett tag
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :