nöjd....

sön 17 jan
 
Vart tog denna helgen vägen? Det är så tråkigt att de försvinner så fort. Tänk vad skönt att typ vara ledig fredagar eller torsdagar....jobba måndag- onsdag och vara ledig resten...det hade varit gött. 
 
Det tar typ fram till lördag e.m för mig att varva ner och då är helgen nästan slut. 
 
Dock är jag väldigt nöjd med denna veckan, jag har tagit mig igenom tre tuffa träningspass på thaiboxningen, ätit nyttigare än vanligt. Inte ätit massa sött, genomfört min detoxkur....gått promenader. Idag blev det faktiskt två stycken.
 
Vi gick ut på en promenad hela familjen och tog pulkan (snowracern) med oss. Blev en del åkande i backarna innan vi promenerade hem. Sen åkte jag in till Mats med hundmat, åkte hem till mamma och pappa och vi gick en promenad med hundarna. På promenaden fick jag se något som jag aldrig sett tidigare. När vi kom och gick vid sjukhuset så var det ett jätte högt ljud, riktigt högt surrande....vi fick höja rösterna och ljudet gjorde att man typ tänkte på storm, blåst. Ljudet blev starkare och från sjukhuset lyfte en ambulanshelikopter. Har aldrig sett en sådan lyfta från sjukhuset förr. Det var fascinerande, samtidigt så förstod vi ju att någon måste vara riktigt allvarligt skadad. Mamma hade hört att det var någon som hade krockat med tåget. 
 
Snart blir det farmen på tv och kladdkaka, kör en sockerfri kladdkaka gjord på kokosmjöl. Eller nja, sockerfritt kan det väl aldrig bli helt men använder sötningsmedel istället för vanligt vitt socker

Kommentarer :

#1: cissi

Låter som du haft en bra vecka ändå. Starkt jobbat med träning och detox

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

låter som en helt ok vecka.
ja vårt fik är gudomligt bra med bagare som bakar live genom stora glasfönster. en liten oas där dom har gammeldags kläder ja de är så fint o mysigt därinne
kraaaam till dig nu måste jag börja med middagen

skriven
#3: Fröken M

Va duktig du är !! Vad är det för detoxkur ?
Jag äter väl lite si och så, och under jul fuskades det väl lite, men annars håller jag mig faktiskt till lördagsgodis.
Vilket har resulterat i 3-4 kg minus på vågen och lite bättre humör :)

skriven

Kommentera inlägget här :