Glass i stora lass

Fre 1 juli
Idag var första dagen sen i lördags som jag fick äta "riktigt"
Frukosten bestod av ägg, knäckemacka, svart koffeinfritt kaffe. Lunch blev en shake som jag hade kvar från detoxen och middag blev en cesarsallad så jag tycker att första dagen gick bra 
På eftermiddagen åkte jag, mamma och Joey till sia glass. Mamma bjöd på fika (glass och kaffe), det var grymt gott. Sedan handlade vi i deras butik, andra hand sortering. Vi köpte rätt mkt glass. 
På väg hem blev det mer shopping, en stor kruka och en stor kandelaber. 
Joey ville tvunget lyssna på julmusik när vi körde hem sådär satt vi tre i bilen och nynnade till "and so this is xristmas...and what have we'll done...another Year over...



Kommentarer :

#1: Cissi

Men så gott med glass och vad duktig du varit med detox ;)

skriven
#2: Fröken M

Gud va gott !!

Så "luftsofforna" är så smidiga och bra som de låter ?
Jag är ruskigt sugen på att klicka hem varsin till mig och C,
men jag var lite rädd för att de inte skulle vara lika enkla att fylla med luft som de utlovar.
Och jag hade tidigare inte hört från någon som faktiskt HAR testat dem ! :)

skriven
#3: Linda-Mamma till Alfred

Glass får manaldrig för mycket utav!
Svar: Tack snälla det var superlyckat, nu har ett inlägg kommit upp iaf, kommer massa fler så håll utkik!

skriven
#4: malin

hahah skönt med julmusik nu! men ja inte är de så mycket sommarkänsla än så.. jaa... ;P

skriven

Kommentera inlägget här :