Njuter

Fre 4 juni
Ja, jag njuter. Tänk vad livet blir lättare med sol och värme. Pratade med min granne innan som är från Thailand, hon var så nöjd med vädret nu. 
Jag och Joey är ensamma ikväll. Alize är hos sin kompis i Kungälv och Billy spelar match. 
Jag och Joey har varit på Coop och handlat, till kvällsmat åt Joey makaroner och köttbullar och jag åt en sallad med varmrökt lax, soltorkade tomater, advokado, melon, fetaost och quinoa. 
Till efterrätt blev det kladdkaka med rabarber. Har inte kommit iväg på något träningspass denna veckan så igår och idag tränade jag eget program hemma. Blir ju inte detsamma men jag körde tillräckligt hårt igår så att träningsvärken gjorde det svårt att gå i trappor idag

Kommentarer :

#1: Linda-Mamma till Alfred

Så mycket lättare med! Underbart med sol & värme o D-vitamin!
Svar: Ja detta var en sådan upplevelse går liksom inte riktigt att förklara. 3 dagar av resan återstår att lägga upp här i bloggen så håll utkik;)

skriven

Kommentera inlägget här :