Inleder helgen lugnt

lör 12 mars
 
Helgen började lugnt, kom hem från jobbet och la mig en stund på sängen med en kopp kaffe. Sen hade jag lite egentid, gjorde en ansiktsmask, duschade länge i riktigt varmt vatten, smörjde in mig.
 
Unnade mig massa gott igår då jag kände att jag behövde det, behöver piggas upp. 
 
På kvällen åt vi ostbricka, supergott. Hade en Ben and Jerry i frysen men glömde av den så nu har jag ju den till idag. 
 
Billy jobbar idag så vi andra åt varma bagels till frukost och Joey tjatar bara om Melodifestivalen. Förstår inte vad han fått det ifrån då vi mest lyssnar på rock- musik och inte är så insatta i melodifestivalen
 
 

Kommentarer :

#1: Camilla

Skönt med lite egentid, det kan man behöva ibland :)

skriven
#2: malin

ooh! B&J de va längesedan.. så gött! perfekt egentid då ju :)

skriven
#3: Linda

Åh ostbricka som är så gott! Nytt inlägg om badhuset uppe;)
Glöm inte att rösta på mig på besökstoppen,please!

skriven

Kommentera inlägget här :