Unnar mig

sön 6 mars
 
Söndagkväll igen..vad hände? 
 
Denna helg har jag unnat mig mer än vad jag kanske borde :P 
 
Tack för era tankar, det gick väl bra eller okej i fredags men visst tog det energi, somande gott i soffan på kvällen. Vill inte lägga upp något på bloggen här men det handlar om ett av mina barn. 
 
På fredagskvällen åkte jag in till sparbankshallen och lämnade en kasse med grejer som Joey har vuxit ur, detta skulle sedan säljas dagen efter på en stor loppismarknad med barntema.
 
Lördagen åkte vi in till stan en sväng. Tanken var att jag skulle gå i affärer då jag var på shoppinghumör men med hela familjen i släptåg så blev det inte så. Vi handlade lite gofika och åkte hem. Så hemma blev det latte och ett wienerbröd. Fick lagt mig en stund i soffan med min bok som jag läser. Sen åkte jag iväg och körde ett träningspass och efter det fick jag åka och hämta min förtjänst av loppisförsäljningen. Snabbt hem, duscha och klä på mig på tio minuter. Sen bar det av hem till Morten och Camilla.
 
De bjöd på mat. Å jisses vad gott det var. De grillade revben och någon köttfärsrulle med bacon, de hade så jäkla god smak på det riktig sådan barbeque rökig. Jag är inte ycket för mat utan äter för att jag ofta är väldigt hungrig och får ont i magen om jag inte äter men detta alltså...JISES...så gott. Det var bland det godaste jag har ätit. Efterrätten var också galet god. En typ kladdkaka (chokladkaka) med kola på och flingsalt. Det var lätt matkoma när vi åkte därifrån. För en gångs skull var jag inte hungrig när jag vaknade i morse.  Men är det söndag så är det så det blev gofrulle idag. Ljust bröd, latte, nutella och juice. Imorgon är det ju måndag igen och mitt nyttiga liv börjar.
 
Jag, mamma och Joey var och hälsade på min goa kusin Kajsa en stund idag. Vi fikade och tjötade. Hennes lägenhet var så fin, kul att äntligen ha fått tummen ur och sett den
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :