Sunday

22 maj
Idag är det 16 år sedan min farmor dog. Det är länge sedan men ändå kommer jag ihåg det såväl. Min farmor var väldigt snäll och omtänksam, tyvärr fick hon cancer redan som ung och den gav sig aldrig riktigt utan återkom i perioder under hela hennes liv och tillslut orkade inte hennes kropp mer. 
Igår hade vi en trevlig kväll i Kungälv på cruising. Det var skönt att få skratta med vänner. Har dock mått som en potta skit idag, usch och fy. Det har gått åt många liter coca cola idag. 
Saknar Alize grymt mycket, pratar med henne varje dag och chattar med henne. Hon har jätte kul men längtar hem. Det är jobbigt att veta att hon längtar hem på kvällarna när hon ska sova och vi är så långt ifrån varandra

Kommentarer :

#1: malin

usch ja de är inte lätt, igår var de 18 år sedan min morfar dog, första av mina släktingar som gick bort och minns de så väl.. :(
förstår du längtar, hur länge blir hon borta?

Svar: Hon var borta i sex dagar
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :