Egentid

Tors 17 nov
Jag är sjuk till och från hela tiden, är det inte förkylning/ astma så är det rygg/mage. Blir såklart fysiskt påverkad av att jag är ledsen titt som tätt eller nere.
Igår vart jag iaf på sjukgymnastik efter jobbet. Det är så underbart. Går på Varbergs kurort/ kusthotell. Bara att komma utifrån in i värmen, känna den underbara spadoften...
Byter om, tränar...får beröm av min sjukgymnast att det är sällan man ser någon med så snabba framsteg som jag har. Efter blev det varm dusch och bastu. Fick använda deras goda och väldoftande hudvårdsprodukter.
Det är en sådan lyx att få den egentiden...gå ut i kylan efter den sköna värmen, känna hur det doftar olja och lavendel från mig själv, hör vågorna från havet...det är verkligen en guldkant i vardagen

Kommentarer :

#1: Cissi

Vad härligt det låter, hoppas du mår bättre snart

skriven

Kommentera inlägget här :