Like à princess

Lör 26 nov
Vilken helg jag fick förra helgen. Billy och jag tog tåget upp till Göteborg, blev shopping på stan. Jag envisades med att köpa med mig massa ätbart till hotellet fast att Billy mena på att det inte behövdes.
När vi checkade in på Gothia visade det sig att han hade fixat room service så när vi kom in i rummet stod där ett fat med choklad och jordgubbar och ett fat med ost och kex. Mycket äta blev det. Det låg rosblad utströdda över sängen.
Vi gick ut och åt på Pinchos på kvällen. God mat och roliga drinkar.
Frukosten intogs på 23:e våningen på Heaven 23. Helt underbar utsikt ut över Göteborg en tidig söndagsmorgon, de vackra ljusen från Liseberg lös upp så vackert. Den helgen gav mig verkligen en energi boost i vardagen

Kommentarer :

#1: Fröken M

WOOOW !!! Stort grattis !!!

skriven
#2: malin

va mysigt!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :