Moviestar

Ons 30 nov
Ibland undrar jag om mitt liv är en film, en blandning mellan komedi och tragedi. Har typ ett litet svart moln med blixtar över mitt huvud. Om man säger såhär...jag glider inte precis på en räkmacka just nu. Jag glider inte igenom livet...
Helgen vart trevlig dock. Med en nyopererad man och ett trotsigt barn for vi iväg på julmarknad i strömma (strömma farmlodge). Fick köpt en minigran, grönkål, polkagris och kola.
I söndags blev det julmarknad nr 2 på fästningen med mamma och Joey. Jag och mamma tyckte att Joey var så himla lugn och duktig...han gjorde som vi sa och tog det lugnt. Väl hemma upptäckte vi att han hade 39,5 i temp och sen har han haft feber ett par dagar. Första dagen på dagis idag denna veckan.
Billy har jobbat i Norrköping denna veckan så vi har varit själva hemma

Kommentarer :

#1: Camilla

Tråkigt med både sjukdom och svarta moln, hur små de än är! Håller tummarna för att lyckans vindar snart blåser bort allt elände!!

Svar: Tack😊
Anna

skriven
#2: malin

vi var på strömma förra heglen :) första gången för mig, mysigt var de men gillar nog mer tjolöholm ;)

skriven
#3: Fröken M

Åh va goda dom såg ut - och väldigt fina med pepparkakorna på toppen :)

skriven

Kommentera inlägget här :