Mysig helg

Mån 3 okt
Svaret på ständig huvudvärk kom i torsdags då jag åkte på en rejäl förkylning. Joey blev också sjuk, feber och förkyld så det blev vab i fredags.
Jag och Joey sov typ hela fredagen och mestadels av lördagen. Är fortfarande snuvig men mår bättre.
Igår hade vi en riktigt mysig dag. Min äldsta kusin som flyttade uppåt i landet för snart ett år sedan kom hit på besök med sina barn.
Så vi kusiner, kusinbarn, min mamma, morbror och min mormor och morfar sågs ute i stugan med våra respektive. Våra barn lekte som att det var igår de sågs. De hade jätte roligt. Vi grillade korv, fikade och hade så trevligt. En sådan eftermiddag som är så härlig gör att måndag-morgon känns väldigt långt borta.
Men nu är den här...och vardagen...måste ta tag i min vardag så att jag kan börja njuta av den också

Kommentera inlägget här :