Aj aj

Tors 1 sept

Då var det dags för träningsvärk igen, körde ett crossfit pass igår kväll och värken börjar redan komma krypandes. Köpte nya jeans igår, all denna träning har gjort att jag har ändrat byxstorlek rätt rejält så nu får jag göra mig av med gammalt och in med nytt.
Idag är det första september, första höstmånaden. Morfar fyller år idag, 92 år. Idag begravs även en gammal vän till mig...han fick inte leva ett sånt långt liv...
Morfar kan berätta så mycket, tänk vad mycket han har upplevt. Det är hemskt och tragiskt för de som inte får chansen att uppleva så mycket. Man ska tillvara på varje dag i sitt liv

Kommentarer :

#1: yasmine mamma till dennis och angelina

åh kan tänka mig han har många livshistorier att berätta.
Jag går sällan på espresso house. går på vårt bageri oftast i centrum så sjukt mysigt ställe.
Nu ska jag ta och göra mig en smoothie
massa krams ha nu en fin dag

skriven
#2: malin

åh! de är ju så kul när man tränar o märker att nått händer! :D o få lite ny garderob är ju ännu bättre :P
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :