Måndag och VAB

Mån 12 sep
Helgen blev mysig och lugn. Blev en tur in till stan i lördags, köpte ny mössa till Joey. Blev en snabb visit hos mina föräldrar också. Väl hemma, låg jag och bägge barnen i sängen, jag tittade på mina serier och de tittade på sina. Vi bara slappade. På kvällen gav jag mig ut på en liten joggingtur. Det var lite otäckt när det var mörkt ute och speciellt när jag sprang på en man mitt ute på landsvägen som stanna mig och börja prata engelska.
Igår åkte jag och Joey till Jysk där vi inhandlade täcke, kuddar och påslakanset. För idag kommer vår inneboende från Tyskland hit.
Vi har bäddat och gjort fint i Joeys rum.
Igår kväll fick Joey vara hemma hos min bror och hans tjej. Jag och Billy gav oss ut på en liten joggingtur. Det gick inte snabbt och Billy blev nog trött på mig men min astma ställer till det ordentligt nu.
Idag blir det en hemmadag då Joey är rosslig och febrig.
Ser nu på bilden att mina gröna ögon ser väldigt blå ut. Då stämmer det att de "ändrar" färg i vissa ljus och till vissa kläder

Kommentarer :

#1: malin

duktig du är!! jag börjar få lite smått panik som inte kan springa just nu utan får ta mig en pw istället -.- :(

skriven
#2: Camilla

Men shit, vad duktiga ni är!! Superlångt ju!!

skriven

Kommentera inlägget här :