Utökning i familjen

14 sep
Vabbat två dagar så nu är det dags för jobb igen.
Nu är vi fem i familjen. Har en härlig utbytesstudent här nu, en glad och trevlig tjej.
Att hon hade med sig tysk choklad till mig var ju ett stort plus.
Har tränat löpning varje kväll nu inför lördagen, känns ganska okej men jag känner hela tiden att jag kunde bli bättre. Borde som vanligt ha börjar träna tidigare, alla kvällar i somras då jag var för lat och struntade i det.
Denna veckan tänker jag inte på att hålla igen med kost. Nu är det mkt kolhydrater, protein och fett som gäller. Allt för att orka loppet på lördag, dricker även 2 liter vatten/dag för att bygga upp vätskebalansen.
Men det var ju inte superskönt att springa i 25 graders värme igår

Kommentarer :

#1: Linda

Duktig du är!Spännande med utbytesstudent med!
Svar: Tack snälla! Jäkla envis förkylning som håller sig kvar!

skriven
#2: Camilla

25 grader..sweet! Här har vi höst på allvar, använder mössa på mornarna :/

Kul med utbytesstudenten! Hoppas ni ska trivas ypperligt tillsammans!! :D

Hoppas B har kryat på sig, är så trist med sjukstuga :(

skriven
#3: malin

åhåå! hon vet hur man fjäskar! choklad är ju såååå gött! :D hoppas loppet gick bra idag :)

skriven

Kommentera inlägget här :