Happy New Year

Sön 31 dec
 
Ja...Happy New Year säger vi varje år...men vad har vi att vänta. Usch nu lät  jag dramatisk men vilken ur att man inte vet något...
 
2017 skålade vi in och var lyckliga och sa Gott Nytt År... då visste vi inte att två väldigt nära och kära till oss skulle gå bort. Det har varit sorg detta år det har även varit tufft, vi har haft många motgångar men såklart även glädje. 
 
Glädje att bygglovet gick igenom och att huset tog fart.
 
Däremmellan har jag i min roll som mamma fått kämpa grymt mycket...
 
Men nu blickar vi framåt och hoppas att 2018 ska ge oss mycket lycka. 
 
Hade velat ha en sådan där snygg bild på bubbel och vackra glas...jag har en viss passion för vackra glas...ska se om jag hittar någon gammal bild. Ikväll blir det en trevlig kväll med vänner. 
 
 
 
nope hitta ingen, slänger in gamla nyårs bilder :P 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :