Då har det gått för långt...

fre 10 feb
 
När kassörskan på ICA ger lite för mycket uppmärksamhet och är lite för trevlig så förvandlas hon i cirka 5 min till min psykolog. 
 
Då har det gått för långt. Usch, jag är i ett såååå stort behov av att prata med någon så tom den stackars kassörskan fick höra lite gnäll...lite suckar och stönar. Vågar knappt prata med folk längre för är de lite för trevliga så kommer allt. Jag kan liksom inte sluta prata när jag väl öppnat mig. Vissa människor har den inverkan på mig medans det finns några nu som gör att jag håller masken. Totalt stoneface. Ibland så illa att jag nog uppfattas som känslokall. 
 
Jag är depp, irriterad, arg och ledsen....samtidigt som jag försöker iaf på jobbet att le, skratta och ge energi. Kan inte minnas när jag skrattade senast. Ni vet sådär galet mycket skratt så att man nästan kissar på sig och det finns ingenting i världen som kan få en att sluta. Som t.ex på ställen där man absolut inte får skratta och man börjar fnissa och sedan är det kört....det är så tråkigt för jag har inte haft ett sådant skratt i år och knappt förra året heller.
 
Nu ska jag sluta gnälla och önskar er en trevlig fredagskväll

Kommentarer :

#1: Cissi

Massa kramar och hoppas verkligen att det lättar för dig snart! Ingen aning om vad som händer/hänt men finns det ingen i din närhet du kan prata med? ❤️❤️❤️

skriven

Kommentera inlägget här :