Bättre sen än aldrig....eller

torsdag 30 november
 
Har tänkt blogga länge men det blir ju aldrig tid till det.
 
Nu har jag fyllt år...weeeiii. Hela 35 år blev jag...oh nej ingen ålders noja här inte. På rikitigt så är jag troligtvis mer nöjd nu än vad jag var när jag fyllde 25 år (30 räknas inte för då var jag i bebisbubblan typ)....
 
Jag känner mig snyggare, tryggare och lyckligare nu när jag är 35 år än när jag var 25....idag har jag två barn, en sambo som är min bästa vän...min partner in crime....jag har ett fast jobb och stadig ekonomi....vi bygger hus...jag tränar...har bättre självförtroende och litar på min egen erfarenhet av livet...
 
Min födelsedag firades som så...på torsdagen (jag fyllde på lördagen) åkte vi med vänner till ett vandrarhem i Göteborg, kan varmt rekommendera det http://spotonhostel.com 
 
På kvällen gick vi på konsert, Five Finger Death Punch och In Flames och det var så bra
 
På lördagen firade vi hemma med plankstek och tårta. 
 
Jag fick fina saker av min familj och av vänner
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

grattis i efterskott :D ååh årets glögg, var den nått att ha?

Svar: Har inte provat ännu
Tack😊
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :