2018 då ska jag....

mån 15 januari
 
Igår vart det en sväng hem till Peter och Kajsa för lite tjöt och fika. Jag måste bli bättre på det 2018, att ta mig tid till att hälsa på vänner ett par timmar på eftermiddagen. 
 
Mitt jobb gör att jag aldrig träffar vänner på vardagar då jag alltid slutar sen eftermiddag eller kväll. Det är nu man undrar vad jag gjorde innan jag bytte jobb då jag varje måndag slutade kl 15 och var tredje fredag slutade kl 14. Hmm varför träffade jag inte vänner då eller städade hemma? Hade säkert jätte bra förklaringar då... :P 
 
Sista dagen med c9 imorgon, så jäkla gött att jag fixade det. Ska bli kul att mäta, väga och kolla vatten och så och se om det har gett något resultat. 
 
Det där med "detta året ska jag..." är väl typ av nyårslöften. Jag har svårt att fixa nyårslöfte men om jag sätter mål så har jag lite lättare för det däremot så är det bättre för min del att sätta delmål för de är lättare att hålla. 
 
Så 2018 så ska jag bli bättre på att orka träffa vänner
Utmana mig själv
Se något positivt varje dag
Vara tacksam för det jag har men ändå kunna unna mig det jag verkligen vill ha för stunden.
Att njuta och leva här och nu
 
Oj oj oj, vad djup jag låter...förra året alltså 2017 var målet att lära mig att dricka rödvin eller vin överhuvudtaget och det sket sig :P men jag har blivit väldigt duktig på att tycka om bubbel ;) 
 
 
Taggar: c9;

Kommentarer :

#1: malin

hahah jag borde lära mig sluta dricka rödvin.. ääälskar´t!

Svar: Gott
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :