Dag 1

Mån 8 jan
Idag påbörjade jag en utrensning i min kropp. Dag 1 och 2 innebär fasta och det har faktiskt funkat riktigt bra
Varför? Jag vill få en nystart och få in ät och vätske vanor. Rena kroppen för att sedan kunna bygga upp den igen

Jag kör c9, forever F.I.T. För mig är det ett bra sätt att komma igång. En box som innehåller allt jag behöver plus en handbok med dagbok. 
Så idag har jag fått i mig 7 stora glas vatten, Aloe Vera juice, en påse kostfiber, en shake, lite frysta blåbär, lite bladspenat 
Taggar dag 2 nu sen är det bara 7 dagar kvar
(null)

Det dröjer innan jag får äta en pannacotta igen som vi gjorde i lördags
(null)

Kommentarer :

#1: malin

men ååh grym du är! skulle med tänkt starta året med nått sånt.. men har ff inte kommit igång -.-
Men däremot blev de tärning idag! :D *glad o stolt* :P

efterätten såg ju riktigt nice ut! :D

Svar: Härligt med träning. Du e grym
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :