Regn och rusk

torsdag 1 februari 2018
 
Det regnar och regnar....asså sådant här väder är inte okej i februari. Det ska vara kallt och snö. Vädret som vi har nu är typiskt höstväder...typ oktober. Då kan det vara mysigt att kura ihop sig inne med tända ljus och filtar men inte nu.
 
Vi tog oss igenom januari iaf. Jag tycker att januari och februari är de tråkigaste månaderna på hela året. Men nu i februari så har vi en hel del roligt att se fram emot, fördelsedag, Göteborgs Horse Show, badtunna- kväll och att det är en kort månad. 
 
Igår vart det träning. Jag mådde illa under passet och magont. Fick mens igår och då fungerar inte min kropp. Jag har jätte jobbigt med PMS och mens. Blir typ skengravid och mår riktigt dåligt. Har typ alltid haft det så. Detta påverkar ju såklart min vardag och blir ett besvär. Vill ju inte vara gnällig men jag har ont, värk, deppig, illamående och orkar ingenting. Körde dock igenom passet och åt ordentligt när jag kom hem. Protein"paj" med jordgubbar. 
Hade sjuk värk i natt. Benen och fötterna var i total obalans så idag får det bli kompressions strumpor hela dagen.
 
Tagga torsdag!!!!
 
Börjar på F15 beginner 2 idag....tjohooooo
 

Kommentera inlägget här :