Dag 3- Maaaaat

Ons 10 jan
Idag vart det skolstart vilket innebar att det blev till att kicka igång jobbvardagen igen. 
Idag är jag inne på dag 3 med min c9. Det var lyxigt värre, fick ta shake både till lunch och till frukost...å jag njöt. 
Till middag på kvällen fick jag äta mat, en måltid på max 600kcal. Lyckades...yeeeiiii!! Hamnade på runt 500...
Det blev lax i ugn med kokosmjölk med röd curry och cashewnötter, till det hade jag broccoli, grönkål och sparris. 
Riktigt gott, jag vägde min mat och gjorde den vid sidan så kunde jag även laga mat till familjen. Vi åt samma rätt fast d fick mer och de fick saltad och kryddad mat. 
Nu blir det ett avsnitt av Gåsmamman 
Är sjukt dålig på att lägga upp mat snyggt men såhär bidde det
(null)

Kommentarer :

#1: Fröken M

Men va gott det där ser ut !!

När ska ert hus vara klart ?
Är det från en leverantör eller lösvirke ?

Kram

Svar: Det ska vara inflyttningsklart sista april, vi har lösvirke via ett stort byggföretag här i Varberg, EtikhusKram
Anna

skriven
#2: malin

kan tänka mig att de smakade extra gott när man knappt fått äta på 2 dar :P jag hade varit grinig som attans xD

skriven

Kommentera inlägget här :