Glömmer bort bloggen

lör 26 juli
 
I går var vi på stranden jag och barnen, min mamma och bror var också med. Vi hade jätte trevligt, det är mycket lättare att vara flera vuxna så att man kan turas om att springa. 
 
Efter stranden åkte Alize med sin pappa och vi åkte hem och åt mat med Billy som precis kom hem. 
 
 
På kvöllen åkte vi in till stan där vi mötte upp mamma. Vi satte oss med lite snacks och dricka på lekplatsen och i socitén spelade Eldkvarn och Nationalteatern.
 
I kväll ska vi förhoppningsvis till Falkenberg på rock konsert
 

Kommentarer :

#1: Amanda

Haha, jag glömmer bort att kommentera din blogg. Ibland läser jag nåt inlägg, går in på kommentarsfältet, sen passar jag på att ta upp nån annan sida också glömmer jag bort vad jag gjorde först.
Hoppas du kommer iväg på rockkonsert då!

skriven
#2: Maria

på sommaren är det lätt att glömma bort bloggen :)

sv; ja speciellt när vi väntade liam tyckte jag det här med vagn var jättesvårt för jag hade ingen aning om vad vi ville ha eller behövde. nu har man bättre koll :)

skriven
#3: malin

man ska glömma bort bloggen lite på sommaren :) de hör till i semestertider ( o så får man på nått vis lite dåligt samvete att man inte "hinner" kika in) ;p

skriven
#4: kaffehörnan

Vad härlig stund du haft
Fin färg på bikini

skriven

Kommentera inlägget här :