Har inte tiiiid

måndag den 16 april
 
Pust och stön....nej då. Just nu går jag med ett leende men inga rosa moln för det är mycket och det är stressigt men kul. 
 
Vi är ju upp i flytt...tänk om mindre än två veckor så står vårt nya hus färdigt. Då är det klart! Overklig känsla
 
Men det är mycket att fixa innan. Det är ju betydligt lättare att flytta in som hyresgäst i en äldre lägenhet än detta. Hittade dock en bra flyttlista på nätet som jag bockar av. 
 
Det är ju det att fast att man flyttar så stannar ju inte vardagen. Barnen kräver sitt, möten, jobb...m.m
 
I lördags gick vi ut med goda vänner. Vi var på live quiz, jätte kul och vi träffade så många goa vänner. Skönt också att göra en sådan grej på eftermiddagen så att vi kom hem tidigt på kvällen och kunde få hem bägge barnen på kvällen. 
 
Upptäckte på nätet att de hade fotat på quizet och fotot på mig var ju så fult så det är galet, går knappt se att det är jag. Skämdes men då tänkte jag på Per Gessle och hans foto som har snurrat runt på nätet och kände att -Äh så illa var inte mitt foto ändå 😜
 
Har vart hos läkare och tagit galet mkt prover. Läkaren hittade la lite krux eller småfel på mig som han ville kolla upp. Hoppas snart på svar
 
Ha en härlig måndag
 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Åh va spännande ! Att flytta är ju både stressigt och kul, men tar man tillfället i akt att passa på att rensa lite samtidigt så kan man känna sig både lättad och effektiv när det är över.
Och känslan när man får flytta in i ett nytt hus - MAGISK !!

skriven

Kommentera inlägget här :