Påsken 2018

tisdag 3 april
 
Idag har vi vart lediga så himla skönt. Dock har hela dagen gått åt till att sortera och packa. Har inte mått bra idag heller så det tar tid när jag ska göra saker. Det blir att röja ett par minuter och sedan sätta sig ner och andas...osv 
 
Påsken hur vart den då? 
Jo då, jag är ju inte bra tyvärr, vet inte vad som är fel men jag får feber nästan varje kväll. Ont i magen, ont i kroppen och känner mig allmänt nere. Sover så fort jag får chansen. Jag har fått läkartid och lite provtagning imorgon. 
Långfredagen var vi hemma och grejade. Påskafton var vi och bägge barnen hemma hos David och Frida på kvällen, Camilla och Morten var också där. Det blev en trevlig kväll med god mat och många skratt. Efter maten körde jag Alize till en kompis och hämtade henne sen en stund senare. Det var inga barn i Alize ålder med hemma hos våra vänner men det gick ju smidigt att lösa ändå. 
Påskadagen blev det en promenad med mamma och Joey. Vi gick en påsktipspromenad. Väldigt trevligt men galet kallt. 
Annandag påsk var vi hemma hos Emma så barnen fick leka. Vi var även en snabb sväng hos mina föräldrar och sa hej till dom och min mormor. Snabbis in till farmor också som ville visa hundvalparna innan de ska säljas. 
 
Förra helgen var vi ett helt gäng go vänner som åkte till Göteborg. Vi promenerade runt på olika krogar hela dagen sedan blev det mat på Hard Rock Café och på kvällen vart det konsert med Entombed AD, Hardcore Superstar och Mustasch. Och hotellövernattning på Gothia
Konserten vart så bra. Jag älskar att gå på konsert, jag får ett sådant lyckorus i kroppen. Jag är typ som pingvinen i Happy Feet, jag kan helt enkelt inte vara still när jag hör musik. 

Kommentarer :

#1: malin

låter som ni hade de kanon över påsk :)
men va skönt med en extra dag ledig såhär på påsklovet :D

skriven

Kommentera inlägget här :