En helg att minnas

mån 28 maj
 
I lördags var jag på möhippa för min goa vän Johanna. Vi hade jätte trevligt. Startade dagen med hotellfrukost, spa och hon fick behandling. Sen fick hon göra lite uppdrag på stan och sedan vart det lunch. 
 
Jag åkte hem en stund efter lunchen då jag hade över en timmas bilväg hem och Billy var bokad på kvällen. Men tjejena hade sedan ridit islandshäst och blev nog ett bastubad på kvällen. 
 
I går (söndag) firade vi min mamma som har fyllt 60 år i veckan. Det bjöds på god mat och fika. Mamma har alltid pratat om att hon vill åka till Gotland så hon fick en resa dit utav oss i present. 
 
Idag när jag hade lämnat J på skolan så gick jag en promenad med mina föräldrars hund, känns skönt att hålla i ett koppel igen. Sedan fick jag en tid på drop in hos frisören, så nu är man snygg i håret oxå

Kommentarer :

#1: Linda

Åh kul med möhippa o firande av mors dag!
Svar: Åh ja vi har haft en härlig helg!!

skriven

Kommentera inlägget här :