Jisses

Fredag den 23 mars
 
Jisses nu är det redan fredag igen, veckorna springer iväg och om en månad så flyttar vi. Känns overkligt och jag som har varit ute i så god tid börjar nu känna mig rätt så stressad då det fortfarnde är väldigt mycket saker kvar som känns som att de inte rikitg går att placera.
 
Har slängt ut galet mycket till salu annonser då mkt möbler, lekasaker och kläder ska bort men jag tycker att det går trögt. Lägger ut väldigt billigt för att prutningen ska vara klar ändå prutar folk riktigt mkt så att det blir som att skänka bort det och de ställer väldigt konstiga frågor...ja ja. Hade hoppats på någon loppis så att man bara kan slänga upp allt på ett bord. 
 
Hoppas att ni får en härlig fredag, det ska jag ha😊
 
Lägger ut lite bilder också då det är trevligt 😊
 
Vi har rockat sockor och jag har börjat läsa en bok som är sååå bra, läskig men bra
 
 
 
 
 
 
Sen har jag även kommit igång med mat igen och tycker att det är gott igen. Provar mig fram och blandar hej vilt men gott blir det
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

ååh va gött de såg ut på sista bilden, speciellt när jag bara slängde ihop lite fil o en gammal banan imorse innan jobbet :P

skriven

Kommentera inlägget här :