Första semesterdagen...

tis 26 juni
 
Första dagen på semestern kunde knappast ha börjat bättre. Det är nog första gången i mitt liv som jag prickar in det fina vädret min första vecka. Vi har strålande sol och nu kl 10 på f.m är det 24 grader. 
 
Igår åkte jag och Susie med barnen till Halmstad där vi besökte Leo´s lekland, vilket jag varmt kan rekommendera. 
Det var superfräscht och stort och massor att göra. Vi vuxna lekte loss i parkour delen, så kul att klättra och leka med barnen där. 
 
Lunch intogs på donken vilket var barnens val. 
 
Vi var inne på Leo´s i FYRA TIMMAR!!! Barnen hade så kul. När vi körde hem svängde vi in till Sia och köpte glass.
 
Efter en lång härlig dag så landade vi i solen på Susies altan med en kopp kaffe i handen.
 
Idag får det nog bli stranden för här blir varmt idag, dock vill inte Joey gå ner till stranden hos oss som ligger knappt en kilometer nedanför oss utan han vill åka in till stan.
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

skönt med semester! men mindre skönt att vara inne en sån fin dag :P haha men de kanske var bra de för många kanske väljer uteaktiviteter istället? :) Hoppas ni komm iväg till stranden :)

skriven
#2: Linda

Åh så härligt med semester jag jobbar i 3 veckor till, sen så!
Svar: Jamen verkligen, som du säger det är alltid så när man köper bikini att den inte riktigt sitter som den skall, men nu så! Ah inte testat Salming, snygga bikinis dom med!

skriven
#3: birgitmaria

Har just hittat till din blogg, alltid kul att hitta nya att läsa.
Strandhäng lät inte helt fel. Det siktar jag på till veckan, med mina stora barn. Om vädret tillåter!
Leos lekland - det var längesen det! Men det var alltid en kul grej att göra.

skriven

Kommentera inlägget här :