Efterlängtad helg

lör 17 mars
Influensans sviter sitter fortfarande kvar lite kroppen, jag känner mig trött och orkeslös. Känner mig tung i kroppen och kommer ej igång med träning som jag borde. Konstigt att känna sig tungt i kroppen när jag tappar vikt. Ja, ja...snart är jag nog på gång igen
 
Igår var det en solig fredag som vi vaknade upp till, det var så härligt att köra till jobbet. Slutade tidigare igår och Joey var hemma hos en klasskompis och lekte så jag hämtade upp honom där. 
 
Alize kom hem igår till hela familjens glädje. Det blev grillat till mat och sedan fredagsmys. Tänk vilka rutiner man har och vad inrutat det är. 
 
B jobbar varje helg nu, det är slutskedet på vårt husbygge och vi behöver pengar men det känns för hela familjen att han jobbar 6-7 dagar varje vecka. 
 
Jag kan inte hjälpa till på det sättet men jag fixar och packar här hemma istället och rensar. Vi försöker bli av med mycket så att vi inte flyttar med oss massa saker som vi inte behöver
 
Nu är det dags för innebandy och sedan rullar våra vanliga lördagsrutiner på...

Kommentera inlägget här :