And it´s go on and on and on

tis 15 maj
 
Samma trots samma vardag...gahhhh!!!!!
Ibland känns det som att jag blir tokig. Idag vart det dock en sen dag då B behövde jobba över och jag jobbade till kl 18. Efter jobb och fritids så åkte jag med en trött och hungrig 6-åring som tillslut på vägen hem somnade helt utmattad i bilen. 
 
Det blir en lång dag såklart, gå upp kl 05.45 och hemma vid 18.30. Så det är ju inte så konstigt att humöret har sina ups and downs hos barnen.
 
Har precis suttit och diskuterat med min tonåring att det går faktiskt att cykla till busshållplatsen och sedan ta bussen in till stan och skolan därifrån. Men tydligen ska jag "the taxidriver" köra in till stan för att det är lättare. 
 
Always look on the bright side of life....tra la la la la la la laaaa

Kommentera inlägget här :