Föräldra möte

Igårkväll var jag iväg på föräldra möte. Alize har hamnat i en ny klass nu då dom har slagit ihop två klasser, det ska inte längre heta spår(färger) utan nu har man gått tillbaka till det gamla systemet...A B C.
 
Det vart ett givande och bra möte. Dock lite pinsamt när man får frågor inför hela gruppen, varför det är si och så....vilket jag inte kan svara på för Alize`s pappa har ingen kontakt med skolan så jag kan ju omöjligt veta hur han tänker eller varför han inte gjort vissa saker som han skulle göra på skolan. Kändes lite dumt...ännu dummare blir det med underskrifter och så. Vi ses inte så ofta så det är svårt för mig att veta när jag kan få en underskrift. Får la ringa honom och kolla.
 
Tillbaka till mötet nu då för annars blir jag bara anklagad av före detta "släktingar" att jag snackar skit och då haglar hot och kommentarer på fejjan så jag får sluta skriva om detta nu känner jag
 
Vi pratade om betyg och alla föräldrar menade på att läraren skulle förklara så att man förstod att man skulle jämför med "våra" betyg. Hahahaha, kruxet blev ju då att dom andra föräldrarna hade ju betyg 1-5 i skolan....men så "gammal" är inte jag så jag hade G VG MVG. Det är i såna situationer jag känner mig utanför och lite ensam...eller jag känner mig jävligt ung.
 
Hade dessutom en enveten fluga som vägrade försvinna från mig, vet inte om jag luktade skit kanske:P

Kommentarer :

#1: Anonym

Tror ej att du är så perfekt själv heller med din dotter. Alla kan göra fel!!!

Svar: Hej anonym. Svårt att skriva ut sitt namn...nej jag har aldrig sagt att jag är perfekt. tror inte att någon är perfekt och vad är perfekt. Alla människor gör fel och misstag, vet dock inte vad du syftar på. Våga stå för din åsikt istället och skriv ditt namn
Anna

skriven
#2: || mannen som kan prata om hundar ||

Vissa saker kanske dem borde försöka lägga locket på. Man ska inte behöva presentera vissa saker inför andra :/

skriven
#3: Madame Hoffa

Anonym: Kom inte med påhopp om du inte vågar stå för dem, fegare finns inte!!
Jag känner så väl igen mig i det Anna skriver, och det visar väl på att hon talar sanning om han inte ens var där?
Vissa föräldrar (både mammor och pappor) beter sig illa och om du inte är en släkting till killen(vilket jag tror du är) så varför yttra dig?

Svar: tack så jätte mycket, tack för en underbar kommentar:)!!!! Känns underbart att iaf några förstår mig. tack igen:)
Anna

skriven
#4: sanna

Otroligt fegt att kommentera anonymt. Anna skrev inte någonstans i sitt inlägg om att hon är perfekt. Men hon har väl ändå rätten att tycka och tänka om saker. Hon var ju på föräldrarmötet och vet väl bäst av någon om hur det var, och vad som sagts. Vad är det du anonym menar egentligen? Vad är det för påhopo? Jag fattar faktiskt inte vad din kommentar har med annas inlägg att göra..?!!! Såvida inte någon kände sig träffad?!

Svar: Tack vännen:)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :