riktigt vårigt- fredag

Idag har det varit superskönt väder.

Pratade med försäkringskassan i morse så att jag började gråta. Usch och blä. Men jag ger mig inte även om jag ska behöva gråta mig igenom alltihop. Nä nu skiter vi i det, det är fredag och då ska vi vara glada.

Hela familjen var och handlade på Coop innan, vi hade iofs inte behövt handla mat då dom bjöd på smakprover typ överallt i hela affären idag. Vi kunde ha ätit oss mätta där:P

Blev en långpromenad in till stan med Mattias och Eddie. Vi hade Agne med oss så att han kom ut ordentligt idag.

Nu sitter vi här la familia i soffan och degar. Alize och Billy äter några nya chips som har kommit

Kommentarer :

#1: Isacs Mamma

Tack vännen!

Jag önskar dig en fin Lördag!

skriven
#2: Jonnie

ja hon e ganska fin o se på, hoppas att hon blir såld fort :)

skriven
#3: Anonym

Trött man blir. Frågan om dom gör någon människa glad ens?!

skriven
#4: Pippa

Hej,



ta dig en stund och läsa detta.

Jag driver en kampanj mot att stoppa nätmobbningen, skriv ett inlägg i din blogg och hjälp

mig att förändra dagens verklighet för unga tjejer på nätet.

Jag tackar dig i såna fall av hela mitt hjärta, här är min facebookgrupp: http://www.facebook.com/StoppaInternetmobbning

Jag hoppas du gör rätt och skriver om det. Kram på dig!

skriven
#5: Malin Sundin

yummie!

skriven

Kommentera inlägget här :