30 aug- Möjsigt

Det blev en trevlig kväll igår. Vi mötte upp svärmor/farmor på Värdshuset där vi åt jätte god planka. Joey ville inte sitta stilla två sekunder men han fick en jätte söt paraplydrink av servitrisen. Mycket bra ställe att gå till med småbarn, dom tog fram en tallrik som vi kunde lägga upp på från våran mat, fixade paraplydrink och det var helt okej att Joey sprang omkring...tom att leka med dekorationen:P 
 
Idag regnar det mycket, riktigt höstregn. Mysigt. Ska städa nu och sen blir det dagis och jobb. Men fortsätter vädrt såhär får det nog bli att tända braskaminen ikväll och krypa upp i soffan.
 
Jag älskar böcker, förr kunde jag sitta i timmar, dagar och bara läsa läsa läsa....men nu har jag inte tid. Ja dls beror det på familjen men tyvärr även på datorn. Jag sitter mer vid datorn och grejar med den än sitter och läser en bok. Tråkigt tycker jag. Nä nu får ni ha en bra fredag för det ska jag ha

Kommentarer :

#1: yasmine modell mamma och fru

tack snälla
hoppas du har en fin kväll min vän
kraam

Svar: Tack detsamma :) Kram
Anna

skriven
#2: ansepanse

det är precis likadant med mig och läsning, egentligen en jättetråkig utveckling, jag försöker ändå läsa en del nu mot för bara ett par år sedan
kramar och en fin helg till dig

skriven
#3: Ofelia

Fin blogg!:)

Svar: tack :)
Anna

skriven
#4: Jonnié Jonsson

ja de e kul på ikea, men de blir ju alltid så dyrt när man åker dit

skriven
#5: Fröken M

Det är likadant här ! Förutom tidsbristen i vardagen har datorn stuligt den sista lilla snutten tid som tidigare tillhörde "böckernas land".
Nu tar jag mig sällan tid att läsa och i stort sett enda gången jag hinner är små stunder på stranden, men nu blir det nog inget mer strandhäng det här året !

skriven

Kommentera inlägget här :