Så var denna veckan gjord

Tors 27 feb
 
I love my soffa just nu. 
 
Jag säger som Pölsa i Smala Sussi "Har sånt jävla oflyt hela tiiin". Igår så åkte Joey till farmor där han sov över så att han slipper gå upp tidigt så många dagar i streck. Yes tänkte jag....sovmorgon. Räknade ut att jag kunde sova typ 30-45 min längre och behövde inte stressa iväg tidigt på morgonen till dagis. Men icke då.....visade sig att grannarna nedanför hade hyrt en jäkla lyftkran som skulle ta upp hela vägen mellan kl 07-08. Så när kl var typ strax efter kl 06 i morse så fick jag gå ut, ta bilen och köra ner den för backen och parkera den en bitbort....GÅ HEM....ja okej jag lade mig under en filt sen med en kopp kaffe innan jag gjorde mig iordning men sen när jag skulle till jobbet var de dags för en promenad ign för att kunna ta mig till bilen....
 
När jag kom hem idag stod middagen på bordet, kyckling sallad och pastan vart vid sidan om så att jag kunde hoppa över den. Plus att jag fick en ny bok av min darling
 
 
I morgon blir det en heldag för mig och Alize då vi åker till Göteborgs Horse Show
 
 
 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Men fan va störigt ! Här ska viggo sova borta lördag till söndag och jag hoppas på sovmorgon, men som vanligt när han inte är hemma vaknar jag väl vid 7 och är klarvaken... ;)

Svar: hahaha, ja det brukar tyvärr bli så :P
Anna

skriven
#2: Jonnié Jonsson

haha ja man kan ju undra om det ligger ett dolt budskap bakom deras mjölkpaket haha

skriven
#3: Maria

vad roligt med Göteborg horse show! har varit på Stockholms :)

skriven
#4: Camilla

Vad härligt att märka att kondisen blir bättre! Längtar tills jag upptäcker samma sak :D Dröjer nog några veckor dock är jag rädd.
Men vad surt att din sovmorgon inte blev av! Jag menar, hur ofta har man egentligen möjlighet till lite extra sömn när man har barn?!

skriven
#5: ansepanse

Stephen King är bra :)
vad roligt att få åka till Gbg:s Horse Show
kramar

skriven

Kommentera inlägget här :