Första "riktiga" veckan

Fre 19 aug

Då var första skolveckan gjord. Ett barn började sitt sista år i grundskolan och ett barn började sitt sista år på förskolan. Den här veckan har känts jätte lång, jisses vad mycket som har hänt. Har jobbat rejält, knappt suttit ner. Alize har haft teaterträningar på kvällar, Billy har jobbat över och varit på vårdcentral. Jag är bara allmänt snurrig, såpass snurrig att jag en dag kom till jobbet med byxorna ut och in. Har alltså lyckats ta på mig byxor med insidan ut...
Alize kom hem här nu ikväll, hennes kanin har bitit henne i fingret. Ganska djupt å det blöder ju såklart rätt mkt. Tur att denna mamman är förberedd så här fanns det minnas kirurgtejp, sterila kompresser å salvor...
Trevlig fredags kväll på er

Kommentarer :

#1: malin

ja nu var livet igång igen och en trist hösttermin.. så segt med hösten :( men aj då! kaninbett är inte härligt :(

skriven
#2: Camilla

Låter som en intensiv vecka! Här drar allt igång på måndag. Lite gruvar man ju... Men hoppas det går bra med bettet! Låter ont :(

skriven
#3: Fröken M

haha... förlåt för att jag sitter och fnissar, men det känns som om den här veckan var en riktig RIVSTART, och jag hoppas att de kommande veckorna blir åtminstone liiite lugnare !! :)

skriven

Kommentera inlägget här :