Lucia

Tis 13 dec
Lucia= mysmorgon. Vi startade morgonen med att titta på Lucia på tv. Det var ju härifrån från Varberg. Något stolt blev jag faktiskt över att vara Varbergsbo då det var ett väldigt vackert luciatåg och väldigt fina bilder från fästningen. Barnen tyckte att det var kul att se Varberg på tv. Vi åt lussebullar och smörgåsar till frukost.
Idag fick jag flexa ut tidigare och åka med Joey till tandläkaren. Det var dags att laga den första tanden. Joey hade tre hål och nu lagade han ett. Ingen bedövning fick han, sa bara aj en gång och var riktigt duktig. Efter det blev det en sväng till biblioteket innan hemfärd
Det väntade en rolig julklapp på mig när jag kom hem. Billy hade hämtat min bok som jag hade beställt. Författarinnan hade slagit in den så fint

Kommentarer :

#1: malin

jag hörde av en kollega att de var från varberg, så jag satt klistrad på kvällen o kikade! mycket mysigt när de var i fästningen :D

skriven

Kommentera inlägget här :