Weekend i Stockholm

Tisdag 12 juli
Då var vi tillbaka i verkligheten med regn och rusk. Under våra dagar i Stockholm hade vi supervarmt och strålande sol. Ångrar att jag tyckte det var för varmt att sitta i solen så jag valde skuggan för min kropp lär la inte se mer sol denna sommar.
Vi hade så underbart. Stockholm är ju så otroligt vackert och grymt trevliga och hjälpsamma människor överallt.
Vi nyttjade dagarna väl, vi var 11 personer som åkte tillsammans. Vi gick upp tidigt varje dag, åt hotellfrukost typ kl 08.00 på morgonen och sedan ut på stan. Fast att vi var där för konserten på lördagen "monsters of rock" så såg vi galet mycket av Stockholm. Vi lärde oss snabbt hur tunnelbana och pendeltåg funkade och gav oss iväg. Vi satt på många uteserveringar vilket är lyx för en småbarnsförälder. Vi skrattade oss igenom helgen med underbara vänner, god mat och dryck och otroligt bra musik, Volbeat och Black Sabbath.
Det blev en hel del shopping och turistande. Längtar tills nästa gång vi kan åka dit

Kommentarer :

#1: malin

va härligt de låter!! ja fy, här syns ju knappt solen.. var är sommaren :(

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

Låter underbart . sthlm är verkligen bäst tycker jag. LOve it.
Låter som du haft det toppen. nästa gång måste vi ses hehe.
Nu ska jag fixa lite käk här kraaams

skriven

Kommentera inlägget här :