Sommar

Ons 1 juni
Sommaren är här och vi får hålla tummarna att den har kommit för att stanna ett par månader. Vi har haft runt 27 grader varmt och sol, känns som att vara utomlands. 
Om en vecka är vi på Sweden rock festival, alltid blandade känslor. Jag är supertaggad och längtar jätte mkt samtidigt som mitt kontrollbehov och längtan efter barnen gör det tufft att åka iväg. 
Men det känns kul att ha något att se framemot och att se det positivt då jag tyvärr det senaste halvåret har varit deppig. Det har satt sig fysiskt då jag har fått problem med magen och huvudvärk. Tycker inte om min spegelbild och det börjar sätta sig lite väl mkt på självförtroendet tyvärr. Men nu e det ju sommarvärme och snart Sweden rock weeeeiiii 😀



Kommentarer :

#1: Hanna Karlsson

Det är ju så härligt att det är varmt ute. När jag är hemma är jag ute nästan hela tiden.

skriven
#2: Cissi

Skönt att ha lite kul att se framemot! Är ju guldvärt, och barnen kommer säkert ha det toppen när du är och njuter av sweden rock ;)

skriven

Kommentera inlägget här :