Långhelgen swishade förbi

Sön 8 maj
Vilket väder vi fick denna helg, rena rama sommarvädret. Tyvärr har jag inte mått bra, tror att det beror på stress. Min mage sa ifrån ordentligt så från onsdag- lör f.m typ fick jag inte behålla någon mat och hade jätte ont. Så under torsdagen låg jag mest och vilade, orkade ingenting. På fredagen åkte jag och Joey och köpte benskydd och strumpor inför premiären av fotbolls lekis. Vi åkte hem till mina föräldrar så hundarna fick leka. Sen ville Joey stanna kvar där en stund. Jag och Joey tog Agne och promenerade runt fästningen. Det var jätte härligt. 
På lördagen åkte jag hem till Ludde en stund sen åkte vi till Stättared och tittade på Alize som tävlade med sina kaniner. Hon var jätte duktig. 
På kvällen blev det lite Cadillac- åkning med Peter och Kajsa. Vi hamnade på Surf Saloon som är typ Varbergs mysigaste uteställe. 
Blev en söndagsutflykt idag med Peter och Kajsa. Vi var på kalvsläpp. Joey var väldigt nöjd med att få gräva med grävmaskin, sitta i traktor, åka hövagn efter traktorn, klappa kossor. Vi fick gårdsmjölk och kanelbulle, så gott. Vi köpte sedan den mjölken på ica då de har börjat sälja mjölk på glasflaska. 
Vi har haft en väldigt bra helg









Kommentarer :

#1: Fröken M

Nej va tråkigt med "mag-ras" ! Speciellt nu när det har vart helt fantastiskt väder och man bara vill vara ute och njuta !!
Kram

skriven
#2: Fröken M

Tack för tipset ! Nu har jag lyssnat på några avsnitt av relations podden oxå :)
Ett bra komplement medan jag väntar på nya avsnitt av par podden.
Jag har ju trots allt ganska MÅNGA timmar att slå ihjäl i bilen varje vecka !!

skriven
#3: malin

härligt värre var ju vädret, så toppen när man är lite långledig med! men nu är vi tillbaka på ruta ett igen :(

skriven
#4: Linda

Nämen åh fina vovven!
Svar: Ja gud vilket helt underbart hotell & vilken personal! Vilket rum!
Åh tack för tipset det tog jag och beställde givetvis en passionsfrukt drink! Så himla god var den!

skriven

Kommentera inlägget här :