Fika

Sön 9 okt
Denna helgen har gått i fikans tecken...
Igår åkte vi in till staden och köpte höstskor till Joey, blev en sväng till mamma och pappa där vi fikade.
Sen bar det av till Tommy och Susie för en trevlig eftermiddag med många skratt, tjöt och fika och idag har Frida och Kewin varit här och fikat.
Med tanke på att jag är PMS- häxa denna helg så har all fika inte gjort mig så mycket men nästa vecka är det dags att ta tag i mig själv igen. I get socker, powerwalk och löparrundor.
Idag tänkte jag tagit milen då Bingo och Katrin äntligen har släppt nytt avsnitt av relationspodden...men det regnar är mörkt och klockan blev mycket. Känner mig inte helt kry heller så det blir mat och film i soffan eller i SACO säcken framför brasan. Söndags ångesten kryper över mig...livet består av måndagar, fredagar och söndagsångest.
Hoppas ni får en trevlig kväll, har börjat på säsong 5 på Gilmore Girls och säsong 3 på Bron

Kommentarer :

#1: Yasmine mamma till Dennis och Angelina

hehe ja tror dom hittade hans kulor i fruktdisken haha. nej frys disken var tyvärr inte mkt kvar av dom hehe.
skoj skoj.
Så mysig bild härligt med en värmande eld som sprakar.
Nu ska jag mysa i soffan lite innan lill killen ska hämtas på skolan.
hoppas du får en bra dag
kraam

skriven
#2: Linda

Fasiken varit bara 7 grader här idag o jäklar i mej vad det har blåst kallt!
Svar: Tack Anna kul att d tycker det, skulle ju typ ha varit klart tidigare då, iår, men fallet blir nog inte så :( Bara spabadet kommer iår blir jag nöjd;)

skriven
#3: N

Gott med massa fika!

skriven
#4: malin

härligt med massa fika! o härligt att ha en liten brasa att höstmyssa framför! :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :