Ledig

Mån 31 okt
Ledig i dagarna två nu, härligt. Helgen var lugn, jag min mamma och Joey gav oss ut på halloween shopping. Jag gillar halloween, har alltid varit en favorit helg.
Jag och Billy har startat halloween med skräckfilmer denna helg. Måste börja skriva upp filmer och böcker som jag läser för jag glömmer.
Igår bjöd Emma med mig på träning igen, det var svin kul, kunde inte göra allt pga min rygg/höft men det gick bra och jag kände mig nöjd efteråt.
Idag ska vi åka till leklandet, Joey ska ha en kompis med sig.
Ledig dag och Joey väcker mig vid 06 plus att förkylningen kom som ett brev på posten...heja heja

Kommentarer :

#1: malin

jag gillar med halloween! blir lite firande i helgen som kommer här :) härligt skräckiga dockor du hade på bilden då! provat tomteskummet??

Svar: Japp, den var jätte god den med kanel
Anna

skriven
#2: Linda

Ush avskyr verkligen den där dockan*S*
Svar:Ja gör det, rekommenderar dom små kakorna dom andra var alldeles för maffiga, man blev liksom mätt på en halv*S*

skriven

Kommentera inlägget här :