Katjiiiing

Fre 9 sep
Alltid lika härligt med fredagar, känns extra bra på morgonen.
Igår hade vi föräldra möte, det är alltid lite småpirrigt att stå inför alla föräldrar och prata. Men det gick så bra, att det var grymt varmt och att jag svettades och var röd i hela fejset hindrade inte oss från att hålla ett bra föräldramöte. Så nu är det avbockat
Idag ska jag och Billy på ännu ett husmöte sen ska jag till jobbet och det är min tur med fredagsstängning. Rätt skönt ändå tycker jag, det är extra mysigt att stänga på fredagar.
Nästa vecka blir tuff, mon dotter ska ha en inneboende här från Tyskland och på lördag ska JAG springa (kräla) mig igenom Tjurruset. Jag behöver inte tala om hur äckligt nervös jag är va??!!!! Varför anmäler jag mig till sådana lopp...tänk om jag inte klarar det

Kommentarer :

#1: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att det blev ett bra föräldramöte! :)

skriven
#2: malin

skönt.. vi har vårt i början av oktober o börjar redan känna nervositeten -.-
tjurruset, de lät ju intressant o gegigt?!

skriven
#3: Camilla

Du är ju grym, helt klart! Jag skulle inte ens våga anmäla mig till nåt liknande!

skriven
#4: Hanna Karlsson

Det är klart du klarar det! Heja dig!

skriven

Kommentera inlägget här :